Fornøyde elever ved Trondheim Private Musikkskole

Sander Dybvik
Per Haugan
Ingrid Andersen

Jeg meldte meg på sangundervisning for å lære stemmebruk og ikke minst for å få selvtillit til å melde meg inn i kurs. Min lærer har vært veldig hyggelig og behagelig og kan anbefales!

Berit Rustad

Sangelev

Gleder meg alltid til å komme og jeg har en tålmodig, flink og veldig hyggelig sanglærer som er flink til å lære bort. Etter hver gang jeg har vært der kommer jeg alltid hjem syngende og glad og har lært noe nytt hver gang.

Erika Norwich

Sangelev

Æ like trondheim private musikkskole fordi æ lære mæ ting utrolig fort, og fordi æ får lov til å lær dem sangan æ sjøl like.

Julie Hansen

Sang- og gitarelev

Trondheim Private Musikkskole gir meg muligheten som nybegynner til å lære grunnleggende kunnskaper i piano. Samtidig har jeg fått den kuleste læreren jeg kunne håpet på, noe jeg setter stor pris på!

Magnus Witzøe

Pianoelev

Dere gjør en viktig og flott jobb!!!! Herlig å se hva dere bidrar i forhold til musikkglede og kunnskaper i forhold til barn og ungdom. Og fantastisk å se hvordan dere motiverer og støtter! Tusen takk!

Reidun Årdal

Mor til elev

Beste musikkskole jeg har gått på. Lærerne inspirerer elevene til å nå nye høyder innen sitt felt.

Petter Aamo

Gitar- og sangelev